Fråga: Jag har en fråga angående Hydra-H²o i telefonen + Siyah kernel 3.3.2,hjälp mig snälla

Diskussion i 'Galaxy S2 - ROM-filer och utveckling' startad av Shysstkille, 4 sept 2012.

1. Shysstkille

Shysstkille Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Hej
    Jag har provat att lägga in Hydra-H²o i telefonen + Siyah kernel 3.3.2, på min telefon, i det stora hela var jag mycket nöjd dock men jag fick lite problem ibland när jag skulle gå in och kolla på kort eller lyssna på musik, problemet var att det vissa gångar hade blivit kopior av mina låtar och kort så jag hade en hel del att ta bort,detta kanske låter konstigt men jag själv hade inte kopierat korten eller låtarna, iallafall inte som jag själv hade märkt.
    Ibland då jag använde filhanteraren för att kopiera någon fil så var det vissa problem att hitta det externa sd-kortet, kortet satt i telefonen som det skulle, det var bara svårt att hitta rätt "väg"",då jag körde med originalprogramvaran så hittade jag sd-kortet under sd-kort och sedan under externt sd-kort.
    Är det någon av er här som upplevt ngt liknande problem?,om jag skulle lägga hydra igen,har ni ngt förslag på ngn annan kernel eller följer det en kernel med hydra?

tacksam för svar

mvh
    Samsung s2