Hej kära anhängare på denna telefon. Det här är en grym telefon för den som har det många andra inte har. 4G. Det här ju varit anledningen varför vi köpte telefonen.
Det är sorgligt att många är missnöjda med sin LTE. Jag förstår besvikelsen över dess hårdvara som påminner om håravfall för vissa. Där samtalstrafiken klingar dåligt vid 4G-uppkoppling.
Men jag är ändå stolt över telefonen. Jag har visserligen inte drabbats av någon dålig mick, brutet samtal (mer än tidigare dumphone) eller flimrande kamera. Men jag får en sjujäkla hastighet på nätet att jag kan leva gott med den som ett modem. Jag köpte den för att leka hotspot till min Transformer eee pad. Det funkar fint och surfnöjet är högt. Jag har dessutom fått uppdraget som Internetdelare till fotbolls EM där jag ska med slutet sällskap titta på, på lite turné.
Jag har fått rädda kvällen där vi behövde bra Internet för att titta på Eurovision Song Contest.
Jag är stolt över min telefon och vad det presterar för mig. Nu fick jag i och för sig ett väldigt bra pris, på 345kr i månaden med
tele2 4g maxi.
Jag är inte heller orolig för kommande utveckling till telefonen och det 4Gnätet. Det är en telefon som är framtidsready. Det är häftigt att vara utrustad för den tekniska utvecklingen som väntar oss.
Var stolt över er telefon. Även om det mer är ett modem än telefon.
Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
Click to expand...