Avslutad: JBL 720BT Overear Hörlurar (Sålda)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av apple95, 12 jun 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. apple95

apple95 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G
    Hejsan!

Säljer ett par JBL 720BT i färgen lila. De är cirka 1,5 månad gamla ungefär ska kolla om jag hittar orderbekräftelsen på min e-post för garantins skull också, utifall att man verkligen vill ha med det. Jag köpte de på power.se för 549kr plus frakt.

Originalförpackning medföljer och skickar samma dag såvida inte affären genomförs efter ombud har stängt, då skickas paketet dagen efter.

Har tyvärr fått oväntade utgifter och det är därför jag måste försöka sälja dessa. Är studerande och småbarnsförälder och ibland får man utgifter som man inte alls är beredd på så jag önskar 400kr inklusive spårbar frakt. Pojken har blivit sjuk så jag behöver inhandla saker till honom som jag vanligtvis brukar ha hemma. Behöver egentligen inte förklara mig men känner att det är viktigt att ge en förklaring ändå varför jag vill bli av med de snabbt. Viss prutmån finns vid en snabb affär med tanke på situationen. Brukar vanligtvis få pengar 18e varje månad och betalade in extra på mitt csn lån förra månaden därav pengaknaset just nu. Vänligen döm mig inte om det låter som att jag är en sämre förälder som inte har råd med saker till sitt barn. Har redan fått höra sånt men tror väl inte att någon på detta forum är elaka och det är tufft som studerande samt småbarn i dagsläget etc..

Bifogade filer:

2. apple95

apple95 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    3