Joors, Gratis mobiltbredband!

Diskussion i 'Allmänt' startad av rrogne, 26 oktober 2012.

1. rrogne

rrogne Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har 20st invites till tjänsten Joors, gå gärna in på deras sida för att se vad för storts tjänst de tilhandahåller. Men med mina invites så får man denna tjänst billigare. Så ett sim kort som man kan ha till iPaden så att man kan surga gratis på telias 3G nät kostar 295:-. Du kan även få ett USB-modem som man kan stoppa in i datorn och få tillgång till telias 3G nät för en kostand för 395:-. Kort om hur tjänsten fungerar: Man betalar först för deras simkort för de priser jag skrev förut. Efter detta får man 2GB att surfa för varje månad gratis, och nästa månad går man 2GB igen. Ingen annan kostnad tillkommer. Jag kan skicka över inviten via mail! MVH Robin Rogne

2. holck

holck Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    513
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    ROM:
    Telefon 2:
    Galaxy Watch 4 LTE
    ROM:
    Jag såg en massa siffror om 295:- och 395:-.
    Vad var det som då var gratis? En enda krona i utlägg kan omöjligt göra en tjänst gratis.

Om det sedan är en engångskostnad och fortlöpande gratis så får man väl i regel vad man betalar för.
    Dvs - något i utbyte. Nej tack. Jag betalar gladeligen ett par hundra / mån för att få som jag vill.

Mvh
    Anders

3. rrogne

rrogne Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja du betalar för själva hårdvaran i det här fallet ett simkort eller ett USB-modem.

Tjänsten är ju inte dålig i sig då man använder sig av telias nät!

4. JohanH

JohanH Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Jag har också 20 invites med reducerat pris men jag är samtidigt ärlig och berättar att jag efter ett 3 inbjudningar får ett par hörlurar och efter 10 inbjudningar en iPad alt. Samsung Galaxy Tab 2

Joors är en riktigt bra tjänst men jag är lite anti till allt fiskande vid dessa kampanjer, det hör inte hemma på Swedroid

malajo och blysprutan gillar detta.