1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!. Swisha ej till "Cesar", "Julia" eller "Thi / Tieu"
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Köpes: K: Mini-projektor (HY300)

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Anne Droid, 2 jun 2025 kl 14:57.

1. Anne Droid

Anne Droid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    138
    Operatör:
    Tele2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Hej!
    Jag letar efter en liten projektor av tubmodell, modellen som oftast kallas för HY300, lite beroende på tillverkare. Kan jag ha sådan tur att det är någon här som har en till salu så att jag slipper köpa en ny?

Mvh AD

2. opuschen

opuschen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    307

MINA ENHETER

Hej!
    Jag har förvisso en (som jag dock inte vill sälja) men så vitt jag kan se kostar en ny 450kr på amazon:
    Amazon.se
    Med tanke på att vara porto med postnord på ett paket i tre kilosvikt är typ 1/3 av det priset kanske det är värt köpa ny om du eller någon annan du känner har prime?

Lycka till,
    Marcus

3. Delikaanli

Delikaanli Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    47
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone 14pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone 14pro
    Platta:
    Ipad pro ´11
    Övrigt:
    Philips Smart TV, Nvidia Shield, Apple Tv, IpTv
    Har kollat på dom ett tag men är rätt klyven... är dom nåt o ha? ni som vet...

4. Dan1jel

Dan1jel Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    650
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 6
    ROM:
    Vanilla
    Platta:
    Dell Chromebook 13
    ROM:
    PopOS 21.04
    Övrigt:
    Casio G-Shock: GWG-1000-1A3ER / GBX-100-7 / MT-G B1000D-1A
    Köpte en nyligen ifrån Aliexpress, same sh*t kan ja tänka mig, men för 300kr med frakt, kanske 330, kände ja att de var väl ok när andra säljer dem för ca 400 begagnade.

5. opuschen

opuschen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    307

MINA ENHETER

Jag köpte för typ 380kr när amazon hade sin vårrea. För pengarna är det löjligt prisvärt. Inte riktigt hittat när jag faktiskt ska använda den, min tanke var att ha med på en resa med familjen som inte blev av. Köpte reselåda och linsskydd för en hundring på Temu. Tänker att det kan vara skoj på något hotell, eller för att visa någon film på pojkens tak när han blir äldre.

Inga stora pengar alls, men var medveten om att det ju är en pryl som kostar typ tre luncher och ha en förväntan därefter :-)

6. Anne Droid

Anne Droid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    138
    Operatör:
    Tele2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Tack för alla tips! Jag hade tänkt att använda den för att projicera olika typer av ritningar för att sedan kunna skära ut olika typer av former eftersom jag är väldigt dålig på att mäta/överföra manuellt.

Hade faktiskt missat den billiga varianten på Amazon. Nu hade jag inte haft något emot att betala ungefär lika mycket för en begagnad då det känns som en klassisk produkt som kan bli e-waste efter att någon har köpt den för att använda den en eller två gånger men det får kanske bli en beställning om jag inte hittar någon. Tack igen!