Fråga: Känslig för kyla?

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av lassekongo, 30 okt 2011.

1. lassekongo

lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 121
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6
    Är det någon mer än jag som upplever att telefonen inte gillar "kyla". När jag är ute, lyssnar på musik och har telefonen i fickan stängs musiken lite nu och då. När man startar musikappen är musiken inte pausad, men det spelar inte. Alltså pausknappen ser ut som den ska när musiken spelar men tiden på låten går inte framåt :P Det här verkar hända när telefonen blir under 20 grader 20 grader enligt den här appen https://market.android.com/details?id=com.darshancomputing.BatteryIndicator&feature=search_result

Telefonen vill också påstå att det har blivit fel på minneskortet om det blir ytterligare lite kallare. Också väldigt drygt eftersom det problemet kräver omstart. Så: är det någon fler än jag som har samma problem? Kan tillägga att jag använder standardmusikappen

2. avatar

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Kan det vara minneskortet som strular? Testa att lägga musiken på telefonen istället. Själv upplever jag.inte dina problem. Teori: minneskortet krymper lite (saker blir ju mindre då det är kallt), du har kanske ett minne som är några procent mindre än det borde vara så kanske det ställer till det med dålig kontakt.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

3. lassekongo

lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 121
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6
    Skulle ju kunna vara det. Dock funkar det direkt igen om jag startar om låten. Tidigare i sommar hade jag problem med att fel låt startade. Jag kanske tryckte på låt 1 men den började spela mitt i låt 24 för att efter kanske 3 sekunder byta till någonstans mitt i låt 15 o.s.v. Fick lov att formatera minneskortet en gång per dag :) jag åkte till butiken och bytte det och sedan dess har jag inte haft det problemet. Men nu har jag alltså ett nytt problem. Kan det vara så att det är telefonen som spökar?