Hej Är det någon mer än jag som har en otroligt känslig rullknapp på min hero, går ju knappast att använda den till något alls. Finns det någon inställning i luren som man kan ställa känsligheten något ? Mvh Göktytan
Jag trodde detta berodde på applikationen, och att det var en poll-frekvens. Alltså tex. App A läser av var 300e ms, vilket ger ~3 "klick" per sekund. App B läser var 30 ms, vilket ger 30 "klick" per sekund.
Tycker den känns riktigt slapp. Den rullar väldigt lätt men det händer inget när den rullar Fast tusan vad glad jag blev när jag insåg att jag kunde använda den till att navigera i text som jag höll på att skriva. Inte helt rätt att pricka rätt mellan bokstäverna med tummen
Ja, man skulle ju tro det. En inställning för att ställa in dess känslighet vore underbart. EDIT: Oj, var visst i Hero-forumet. Aja, samma sak på Magic också. Vore väl inte otroligt om det är samma trackball hårdvarumässigt dock.
snuddar min knappt o den scrollar som feen hehe. använder mest touchpaden ist för bara flyger runt när jag försöker använda rullknappen ;/