Jag är mycket nöjd med min Hero, men... Kalendern är inte bra. Det finns ingen vecko-vy och att switcha mellan Agenda och Månads-vy är inte så enkelt som det borde vara. När man är i månadsvyn ser man att man har något inboket, men inte vad det är. I Agenda-vyn kan man bara se det som ligger närmast i tiden, inte exempelvis nästa månad. Finns det något vettigt alternativ? Någon av alla utvecklare borde väl ha upplevt samma besvikelse över kalendern som jag har gjort!
Jag tycker faktiskt att kalendern fungerar dugligt i alla fall. Visst den är inte optimal men okej. Vad jag dock saknar väldigt väldigt mycket är att man ska kunna klicka på ett telefonnummer som är inskrivet i kalendern och direkt ringa upp. Man kan göra det via meddelanden och i anteckningsprogrammet. Tyvärr inte i kalendern.. Eller är det någon som har något tips?
Jag tycker att kalendern är helt ok. Det är bara en sak som jag saknar. Det är att kunna byta kalender på en händelse efter att den är skapad. Ibland råkar jag lägga in saker i min jobb-kalender som är privata och vice versa.
Håller med om att det saknas en del i kalendern. Framför allt en veckovy med staplar så att man snabbt får överblick över arbetsveckan. Snälla, kan någon lägga till detta!?