Kalender

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av Lilja222, 14 januari 2010.

1. Lilja222

Lilja222 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Är det någon som vet om man kan ha två separata kalendrar på telefonen? Jag skulle vilja ha en som jag synkar med min outlook på jobbet och en privat. Jag vill inte att den privata ska synkas över till Outlook på jobbet så de måste vara helt separata. Någon som testat detta?

Sen skulle jag gärna vilja ha tips på en bra adressbok där man kan söka på kontaktens arbetesplats. Jag har letat men det står ju inte sådan info och jag orkar inte ladda ner alla och testa...

Lilja

2. azek

azek Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hej,
    Jag har löst det genom att använda google kalender <-googles synkprog för outlook-> outlook.

Google kalender syncprog kan bara synka din "main" kalender med outlook, använd den som jobbkalender. Lägger du därefter till en kalender i Google kalender till (utöver din "main") den kommer inte att synka/synas i outlook utan bara i telefonen.

3. Lilja222

Lilja222 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för svaret. Jag fick en annan lösning på köpet. Jag tag ner Touch down för att synka med exchange och den har egen kalender och adressbok. Dessa får bli jobversionen och sen synkar resten med Gmail som får bli privat.

Lilja