Alltså nu klarar jag inte denna crappy kalender längre. Drog hem quick calender & fick nån sorts veckoöversikt men det känns tyvärr mediokert. Finns därute någonstans en kalender med veckoöversikt, som jag kan föra in mina möten i landscapeläge! Blir ju idiotförklarad på jobbet när jag sitter där & ska få in texten på dessa pyttiga knappar i portraitläge medan kollegerna sitter med sina P1i (ja dom flesta har sådana, även jag innan hero) & grejar det hela åtminstone fem gångar så snabbt än mig & då ska vi veta att jag var klart snabbare än dom med min P1i.
Jag vill alltså ha en kalender som åtminstone är i närheten av det SE & Nokia presterat de senaste fem åren, förbaskade taiwaneser vad tänker dom med! Vill även kunna lägga in appointments i landscapeläge, vem klarar av att skriva i porträttläge?
Kalendern suger men även detta med att bli tvingad att skriva i portraitläge är ju även pest när man ska skriva in kontakter, jag grejar det inte trots att jag inte har bautafingrar!
Ang. kalendern så har jag läst att magics kalender är mycket bättre & kan läggas im om man rootar telefonen men jag är inte intresserad av det, feg som jag är :rolleyes:
För övrigt så älskar jag min Hero

Click to expand...