Kamera med FroYo - phhusson

Diskussion i 'Liquid/Liquid E' startad av Tisu, 11 aug 2010.

1. Tisu

Tisu Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

2. Flexxy

Flexxy Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    42

MINA ENHETER

Killen sysslar med Magi.
    får se om han löser videokameran snabbt nu när han fått kläm på den delen.. Sen är det bara småpill som notifications och G-sensors i guess...
    Nåt litet här o där saknas säkert också..

Jag kör med Xian/Koud just nu.. men funderar på att slänga in FRF91 igen, den kändes mer stabil, av någon konstig orsak så hänger sig telefonen ofta nu. Har inte tryckt på "home" en enda gång och lyckats komma smidigt direkt till hemskärmen, alltid lagg. Har beautiful widget smaller home och power control widgets... känns som att det inte är så mkt..

3. koudelka

koudelka Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Har hört från fler som har haft problem med beautiful widgets. Kan ha och göra med geolocation bugg som verkar finnas då inte widgets/andra smågrejer inte kan få information av systemet vart telefonen befinnnersig. Fungerar i Phhroyo, så får försöka hitta vart det går fel I min/Xian rom :P

4. Tisu

Tisu Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Och nu har phhusson äntligen fixat WiFi :D Slipper starta om det bara för viloläge.

5. Mordithe

Mordithe Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har kört med den här rommen ett tag nu och tycker att den fungerar riktigt bra. Har provat lite med nya flash playern även det funkar. kameran nja men funkar.
    Har igentligen inte mycket att klaga på, handcent ville inte igång men har inte stött på några andra problem än ;).
    Gick tillbaka till orginal eclaer innan jag flashade in den här med malez, gick fort som en dans.

6. Flexxy

Flexxy Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    42

MINA ENHETER

Nu har han ju tydligen fixat LEDs också... snart har han väl ordnat så att allt funkar...

7. Perra

Perra Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

YESS...

Snart så kommer Phhroyo att bli intressant.