kamera på tablet?

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av erlend, 13 feb 2011.

1. erlend

erlend Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

vad är meningen med en kamera på 10" tablets? visst en liten kamera på framsidan är okej. men att montera en 8mpix 3D kamera på baksidan är ju helt sjukt. när skal den användas? skulle se lite roligt ut när det perfekta kameraögonblikket kommer så sliter man upp väskan tar upp tabben.

skulle helst ha skitit i kameran o fläskat på med mer minne eller liknande.

eller vad tycker ni?

2. Dampwall

Dampwall Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Håller med till fullo fattar inte vad en kamera på baksidan ska ha för nytta förutom att kanske scanna in barcodes och dyligt nae skippa kameran och sänk priset lite

3. bd85

bd85 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Tycker det är bra med en kamera. (Men 3D kanske är lite overkill.)
    Är smidigt att kunna ta en bild och skicka iväg. Är inget du kanske springer runt och fotar mycket med. Tex vid kalas/fester. Men det är helt klart användbart med kamera.

Med min Tab så blir det mest bilder där man vill visa en pryl eller objekt för en person. Lätt och smidigt att ta en bild och maila.

Det jag skulle vilja ha är en front kamera med bättre specifikation. Ju fler som skaffar Tabs ju vanligare tror jag det kommer bli med video samtal. Hade varit nice att köra video samtal i HD.

Sent from my GT-P1000

4. erlend

erlend Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

fast på en 10"? kan förstå att det är lite halvt praktiskt på 7" som galaxy tab som ändå går att ta med sig.