Kamera tråden. tips och trix för att få fina bilder

Diskussion i 'Desire HD' startad av Toydroid, 18 dec 2010.

1. Toydroid

Toydroid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Tänkte att vi kunde starta en tråd, för att dela med oss av tips/trix för att få snyggare bilder med DHD'n.

Först ut är en fråga från mig faktiskt, där jag undrar om någon har testat och fått, självporträtts funktionen att funka i kameran.
    Det är nämligen så att det finns en funktion som tillåter dig att, ta kort automatiskt så fort den identifierar ett ansikte.
    Mitt problem är det att den ser inte mitt ansikte, som ett ansikte :D. det funkar jätte bra när jag laddar nån random bild från google. Och till och med från ett skivomslag, men när jag testar på mig själv så händer det ingenting :(

någon som vet vad det kan vara för fel, är det jag som är lite skev eller nått :D, Fast jag tror det går bort, för den identifiera även den här som ett riktigt ansikte http://media1.break.com/dnet/media/2008/2/14feb6-bitter-beer-face.jpg. men nått galet är det ju.

Aja posta idér på vad det kan vara, samt dela med er av er erfarenhet av kameran eller/och om ni har några fina tips så här lagom till julen :)