Problem: Kamran funkar inte efter uppdatering.

Diskussion i 'Galaxy Note 2 - Allmänt' startad av Fjuuunet, 30 oktober 2012.

1. Fjuuunet

Fjuuunet Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Tjenare!
    Jag har haft min note 2a i snart 2 veckor. Den har varit hur grym som helst och är fortfarande jätte nöjd. Ångrar inte köpet kan man säga. Men sedan i går så uppdaterade jag mobilen för multitask uppdateringen bland annat.
    Kameran har funkat galant! Men sen igår kväll slutade kameran att fungera. Antar att detta har med uppdateringen o göra. Kameran funkade i ungefär 8 timmar efter uppdateringen men sedan slutade den funka och det dyker upp en ruta där det står kameran hittades ej / fungerar ej när jag öppnar alla slags av kamera program.
    Har provat att starta om mobilen, gjort fabriks återställning men inget vill funka. Då jag gör fabriksåterställning så ställs alltså inte uppdateringen tillbaka utan jag forsätter med senaste program varan.

Ska jag vänta till nästa programvara kommer fall det nu kommer någon snart eller ska jag testa att roota o dra in en custom rom?
    Kanske till o med finns något annat man kan göra. Är tacksam för vilket svar som helst. Kan meddela att jag heller inte kommer lämna in telefonen då jag inte tror att dom kommer lösa detta snabbt...

2. Fjuuunet

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Konstigt nog så upptäckte jag att problemet var lös! Att vänta 12 timmar räckte... Haha, nu vet ni det:D

3. Fjuuunet

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Måste meddela att detta inte var någon långvarig lösning... Fungerar till o från... Riktigt störande då jag vill fota mkt med den. Har någon varit med om detta?

4. swejuggalo

swejuggalo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    220
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Oneplus 12

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Oneplus 12
    Jag tycker det låter som hårdvarufel. Glapp av något vis. Är nog bara slumpen som gjorde att det blev efter uppdateringen.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

5. MrSexor

MrSexor Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49

MINA ENHETER

Kan tillägga att några timmar efter jag uppgraderade så sa den något med att kameran fungerade inte när jag försökte sätta på den.
    Startade om telefonen sen har den funkat bra

6. Fjuuunet

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jag har startat om min mobil flera gånger. Vill inte funka först innan jag gör en factor reset. Väldigt konstigt... Och när jag gör detta så funkar mobilen en dag efter ungefär. Kan det hjälpa att byta rom kanske?