Kan ej radera sms

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av asscrack, 16 nov 2010.

1. asscrack

asscrack Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag kan radera innehållet i dom, så texten försvinner. Däremot ligger dom kvar som trådar.

Tex väljer jag att påbörja ett sms till "daniel" och det sparas som utkast, så kan jag ta bort det jag skrev, men "daniel" tråden ligger kvar med datumet 01-01-1970 01:00

Detsamma gäller att ifall jag vill radera alla skrivna sms med "Lena" så försvinner smsen, men däremot ligger "Lena" tråden kvar med datumet 01-01-1970 01:00.

Jag har provat med både det inbyggda sms-programet och även med handscent sms.

Jag provade även en app som heter "sms quick delete" men som hänger sig när jag närmar mig de meddelande som är intressanta att ta bort.

Jag uppgraderade från första releasen av froyo ( från jp6 till jpa om jag inte har fel) och då använde jag programmet mybackup pro, dels för backup...och sedan för att återställa backupen.

Har sökt runt på nätet, men inte hittat mycket hjälp.
    Det jag kan tänka mig nu, är att backup pro har på något sätt låst meddelande när jag återställde dom från backupen.

Tack för ett bra forum

2. asscrack

asscrack Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Problemet löst.

Antar att jag saknade root-access som bidrog till problemet.
    installerade CF-Root och docs-rom. Då gick det att återställa sms från mybackup pro (och även ta bort dom)