Fick min telefon i morse och detta har hänt:
Satte i batteriet och såg Nexus one logga följt av stället man skrivet in sin PIN kod på.
Började ladda telefonen genom USB och lät den ligga. Windows kunde inte identifiera enheten.
Efter några timmar testade jag att slå på mobilen trots oranget ljus, ingenting hände.
Jag lät den ligga ytterligare ett par timmar och mobilen gick fortfarande inte att slå på. Jag trodde inte den ladda som den skulle så pluggade ut USB-kabeln och tog ut batteriet ett par minuter.
Började ladda mobilen igen och efter en liten stund lös lampan grön. Testade att slå på mobilen med USB-kabeln fortfarande i, då slocknade den gröna lampan och ingenting mer hände.
Testade slå på utan USB-kabel och inget hände.
Jag har nu köpt en adapter med USB ingång så jag kan ladda telefonen i vägguttaget. Lampan lyser dock grön och batteriet blir inte varmt. Förmodar att den är fulladdad.
Övrigt att notera: Så fort jag trycker på ON-knappen slutar den gröna lampan att lysa, jag måste ta ut batteriet en liten stund och sätta tillbaka det igen för att lampan ska lysa vid laddning igen.
Jag har testat ta bort batteriet i 10 minuter men ingen skillnad.
Jag vet inte vad jag ska göra nu. Tycker det är konstigt eftersom att när jag först satte i batteriet så kunde jag ju se att telefonen fungerade.
Har googlat efter liknande problem men kan inte hitta något alls.
Någon som har nån idé? Eller kommer jag behöva skicka tillbaka telefonen?
Last edited: 19 februari 2010