Problem: Kan inte ansluta till servern..

Diskussion i 'Xperia Z2 - Allmänt' startad av Narone, 6 okt 2014.

1. Narone

Narone Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej,

Haft min Z2 ett par månader nu och saker har fungerat men plötsligt har den börjat klaga på att lösenordet är fel så bytte lösen på Playbutiken (via dator pga kunde inte byta på telen då rutan om att lösenordet var fel kom upp direkt).. nu tappade jag istället helt nätet och den klagar på att jag inte kan komma åt servern. Vid inloggning på playbutiken med nya lösen klagar den på att jag inte har någon nätverksanslutning (ser dock 3 av 4 signalprickar så har täckning..)

Jag har kollat runt i inställningar och diverse försökt testa lite olika saker men eftersom detta är min första android (ex. Iphone-användare) så är jag inte superbra på att felsöka telefonen och vet inte riktigt var jag skall börja..

Någon mer insatt i Android-enheter som har en idé på vad som skulle kunna vara felet eller vart jag kan börja felsöka/testa?

PS. Allt fungerade fint innan lösenordsbytet bortsett från att rutan med fel lösen kom upp som notis (i aviseringsmenyn) och jag inte kunde komma in på play butiken. Nätet är nere vid mail, webbläsare etc och inte bara playbutiken

Väldigt tacksam för all hjälp jag kan få!

Last edited: 6 okt 2014