Problem: Kan inte återställa säkerhetskopia efter uppdatering.

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Malin86, 22 mar 2012.

1. Malin86

Malin86 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Uppdaterade min sgs2 till ICS igår kväll. Säkerhetskopierade allt innan. Efter uppdatering har allt ändrats om, appar ligger inte kvar på hemskärmen utan under program bara, alla min sparade bokmärken är borta, i kameraalbumet kommer alla videor först sen foton, m.m m.m så jag skulle vilja återställa säkerhetskopian jag skapade innan uppdatering. Jag väljer återställ data och startar, den kopierar allt. Vilket tar typ 1h20min, helt stört långsamt. Har ca 3000 foton och det är dom som tar tid. Den kopierar ända till 100% och där börjar mitt problem. Istället för lyckad kopiering får jag upp: "Säkerhetskopieringen avbröts, följande filer har inte kopierats" och därefter följer alla filer. Är det någon som vet hur jag kan lösa detta? Är jag ensam om problemet?

Tacksam för hjälp!

2. sunemangs

sunemangs Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    228

MINA ENHETER

Har du testat ta en sak i taget? Tex samtalsgrejer, sedan meddelanden osv?

Har för mig det fungerade för mig en gång i tiden. Om inte annat får du reda på om det är allt eller bara en av sakerna som strular.

3. Malin86

Malin86 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det funkar inte att välja bara välja en sak, det var min första tanke oxå men fick det inte att fungera. Men nu har jag suttit och fixat om allt manuellt. Så det löste ju sig ändå. Som tur var, var ju iaf alla bilder och telefonnr kvar.