Kan inte byta icon på enskilda appar

Diskussion i 'OnePlus 11' startad av JesperKarlsson95, 24 feb 2023.

  1. JesperKarlsson95

    JesperKarlsson95 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2021
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej!
    Jag har köpt mig en Oneplus 11 och är överlag nöjd. Men en sak har jag kliat mig i huvudet över i flera dagar nu!

    Jag använder Oneplus medföljande launcher för Oxygen 13 och vill gärna fortsätta med det, dock för den med sig en begränsning för mig.

    Jag vill kunna använda Icon Packs och dessutom ha möjligeten att bläddra i listan över ett Icon Pack och byta ikon på enskilda appar. Dett får jag inte göra då icon packet gång på gång kraschar. Någon här som vet varför detta händer?

    Finns det något annat sätt att komma runt detta, finns det appar som enkelt låter mig välja en app, följt av den ikon/bild som jag vill applicera som ikon?
     
  2. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 840
    Mottagna gillanden:
    4 932

    MINA ENHETER

    Om den kraschar så låter det som att du ska försöka rensa cachen, antar att det är via en system app
     
  3. JesperKarlsson95

    JesperKarlsson95 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2021
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    1
    Har provat att rensa cache, även ominstallerat telefonen har jag provat, trots att den är helt ny. Kan man via någon APK editor för PC byta ikon på ett APK-paket kanske??
     
  4. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 840
    Mottagna gillanden:
    4 932

    MINA ENHETER

    Låter som en bugg då. Provat via en tredjeparts launcher bara för att se att det inte är någon kompatibilitets problem med det ikonen paketet?

    Fast iofs du kommer ju inte så långt så att du får välja paket eller?
     
  5. JesperKarlsson95

    JesperKarlsson95 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2021
    Inlägg:
    20
    Mottagna gillanden:
    1
    Funkar med exempelvis Nova! :)

    Jag kommer så långt så att jag får upp ikonpaketen, men så fort jag börjar scrolla i listan i ikon packet så krashar det liksom, oberoende vilket ikonpack jag testar med!