Kan inte föra över filer

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av hjulben, 3 maj 2010.

1. hjulben

hjulben Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ska väl bara vara dra och släpp?
    Försökte för ett par veckor sen att föra över några musikfiler till telefonen ytan att lyckas. Hade inte tid att utforska saken mer. Uppdaterade sen telefonen till version 2.1
    Provar nu igen att föra över musik och film, icke att det går. Får felmeddelandet "Sätt i disken i enhet G" Använder New PC Studo.
    I datorns utforskare dyker telefonen upp som Flyttbar disk (G), ser okey ut ända till man klickar på ikonen, då står det "sätt i disk i enhet G"
    Kör Windows XP och har även provat en dator med Windows Vista, samma problem. Har provat med två kort, dels det på 1Gb som följde med telefonen och ett nyköpt på 8Gb.
    Fel på telefonen eller är det handhavandefel, dvs jag som är korkad?
    Vore pinsamt att lämna in den i butiken och sen få tillbaka den med kommentaren rtfm och saftig räkning på felsökning.

Tacksam för alla tips

2. Cirap

Cirap Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

handhavandefel. samma fel som jag gjorde när först köpte min. kom också hit och frågade.

När du kopplat in usb kabeln, ta tag och dra i den övre listen vita listen (med klocka, signalstyrka mm.) och tryck på USB texten. då monteras minnet som masslagringsenhet

3. hjulben

hjulben Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för det, fungerar gör det också :)
    Nu slapp jag ett pinsamt uppträde på Siba