kan inte installera adb drivers?

Diskussion i 'Magic' startad av urotsukidoji, 26 nov 2009.

1. urotsukidoji

urotsukidoji Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Halloj,

Jo nu med nya updaten av google maps med navigation tänkte jag att man skulle trycka in det. Men för att göra det måste jag ju avinstallera min gamla maps applikation via adb. Problemet är bara att jag inte kan installera drivers... jag kör på senaste cyanogen romen och har laddat ner 1.6 SDKn. Måste man ladda ner adb driver separat? När jag pluggar in luren med usb debuging i kryssat så installerar datorn alla drivers utom adb. Kör Windows 7.

please help :)

2. Alerion

Alerion Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia Z

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia Z
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab (1:a gen)
    ROM:
    Cyanogenmod
    samma problem här

samma problem här, verkar inte finns 64-bits windows 7 drivisar än.

3. bjoli

bjoli Senior Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    120

MINA ENHETER

Är det usb-drivrutinerna till telefonen ni söker? Adb är ett program och läggs bara i en mapp. Det i sig kräver inga drivrutiner... Om det är för usb ni letar efter så kolla i tråden om Vanilla till CM så bör de finnas där.

4. FlyBob

FlyBob Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

Det finns, jag använder dom. Kommer med SDK precis som ADB-tools.

5. urotsukidoji

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

var hittar du dom då? i tools mappen eller? när jag connectar min lur så installerar den alla drivisar utom den spom det står adb någonting på...

ska kolla i vanilla posten...

Det vad usb-drivrutinerna som jag behövde. Problem solved! Tack så mycket för hjälpen! Coolt med navigation....

Last edited: 27 nov 2009
  6. Galaxy

Galaxy Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER