Problem: Kan inte köra browsermark

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av stefan78, 2 jun 2012.

1. stefan78

stefan78 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    64

MINA ENHETER

Hej alla fick min hox utbytt i förrgår och direkt märkte jag att den var betydligt slöare än min förra, speciellt i webbläsaren så tyckte jag att den presterade dåligt.
    Körde då rightware browsermark och fick ett par resultat på mellen 91000-94000 vilket jag tyckte var väldigt lågt då dom flesta får runt 110000.
    Gjorde därför en fabriksåterställning och hoppades på det bästa, men nu kan jag inte köra testet alls fastnar alltid på samma ställe oberoende av anslutning.
    Har nu exprimenterat sen igår men får det inte att funka
    gjort ytterligare en fabriksåterställning men still no go. [​IMG] är alltså här den fastnar oberoende om jag kör WiFi eller 3g
    Sent from my HTC One X using Tapatalk

2. Dunda

Dunda Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Samma för mig. Körde testet 1 gång och fick ~92000. Testade igen och fastnar på Running Suite Dom 3 of 6 ! testade igen, samma visa. Och igen........

EDIT: Testade en 7:e gång. Fastnade på samma ställe men jag lät den ligga och efter 3-4 minuter hoppade det igång. MEN fick dock BARA ~76600 ... :(

3. vetten

vetten Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Prova och aktivera Flash player under inställningarna. Verkar som den ibland ligger default. Samtidigt gör den som avaktiverat vissa webbsidor snabbare. Jag har satt min på begäran under inställningar i webb browser.

Dunda gillar detta.
  4. Dunda

Dunda Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Tackar ! Löste mitt problem iaf :)

Fick 106000 nu iaf :)

5. stefan78

stefan78 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    64

MINA ENHETER

Tyvärr löser det inte mitt har provat flash både med och utan ,och på begäran,provat alla inställningar i webbläsaren. jag har rensat cache, och ännu en fabriksåterställning :(
    Edit fick nu det att funka efter att ha väntat ca 7min vid stället den fastnar så mäktade den med en slut poäng på gigantiska 73000;)
    Min stock sgs2 får ca 104000 :what:
    Sent from my HTC One X using Tapatalk

Last edited: 2 jun 2012
  6. vetten

vetten Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Rensa cash minnet stäng ner alla appar och prova igen. Jag har en app som heter one tap clean pro som rensar cash minnet har haft den på alla mina mobbar verkar fungera bra tycker jag. Kan vara värt o testa.