Kan inte komma in på inställningar

Diskussion i 'Blade' startad av Persilja, 29 okt 2011.

1. Persilja

Persilja Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag här ny här på forumet. Har haft min ZTE blade (som är min första smartphone) i drygt 3 månader nu och den har fungerat bra men för några veckor sedan hände något. Jag kommer inte in på inställningar i telefonen vilket gör det hela lite besvärligt. Det innebär ju att jag inte kan gå in på inställningar för att gör ändringar som kanske skulle kunna återställa det hela.
    Om jag klickar på inställningar så öppnas det liksom på skärmen och står inställningar högst upp i en halv sekund sen försvinner det "fönstret" och jag kommer tillbaks dit jag var innan. Jag kan inte säga säkert (har inte tillräcklig kunskap för det) men får uppfattningen att även när jag går in på annat där de funktionerna som finns i inställningar skulle användas så finns de inte där. Finns det något jag kan göra för att få ordning på det här? De anvisningar jag hittat för att återställa telefonen innebär ju att gå in via inställningar.
    Om jag går in på aktivitetshanteraren på applikationer och klickar på ett program så dyker det på samma sätt upp programinformation högst upp och sen försvinner det. Gissar att de här sakerna har samband med varandra?
    Någon som har några tips?