Kan inte logga in på youtube-appen efter att ha uppdaterat

Diskussion i 'Blade' startad av sydeu, 26 feb 2011.

1. sydeu

sydeu Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    429
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10
    Platta:
    iPad Pro 10.5
    ROM:
    iOS 12
    Uppdaterade till jj rls9 idag och sedan dess kan jag av någon anledning inte logga in på youtube-appen, allting annat fungerar bra men just det här verkar omöjligt. Har försökt med både mitt gmail-account och mitt vanliga youtube-account men det vägrar: "Ett nätverksfel uppstod när du försökte logga in på xxx. Försök igen eller klicka på bakåtknappen om du vill avbryta." Inga problem att surfa eller att titta på videos i youtube-spelaren så ska inte vara några problem med nätverket. Någon annan som upplevt som problem eller har några fina förslag på lösningar?

Innan jag uppdaterade var det inga problem måste tilläggas

2. fellow

fellow Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Du behöver installera YouTube_2.1.6.apk för att det ska funka igen. Finns på Android market.

sydeu gillar detta.
  3. sydeu

sydeu Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    429
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10
    Platta:
    iPad Pro 10.5
    ROM:
    iOS 12
    står programversion 2.1.6 på den jag har installerad redan men försöker med det för säkerhets skull då.

edit: haha det här är ju helt sjukt. vet inte hur många gånger jag försökte logga in, installera om programmet, med och utan wifi osv igår. och nu funkade det direkt när jag avinstallerade gamla och tankade ny och installerade och loggade in via 3g. tack så mycket för hjälpen :)

Last edited: 26 feb 2011