Kan inte öppna SMS-tråd

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Tobias Rydholm, 23 okt 2010.

1. Tobias Rydholm

Tobias Rydholm Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej
    Jag har fått ett problem med min Desire. Problemet är att jag inte kan läsa några SMS från min fru, vilket är lite problematiskt som ni säker förstår :) .
    Jag får en popup när SMS:et kommer, och där ser jag texten. Men när jag går in i meddelande-appen kan jag inte öppna den SMS-tråden. Det händer helt enkelt inget när jag trycker på den. Problemet finns både i Handcent och den inbyggda appen. Jag har flashat om telefonen med en ny rom, och det funkar fortfarande inte. Dock återställde jag alla SMS då. Finns det något sätt att lösa detta utan att radera tråden, för det vill jag helst inte? Det ligger väldigt många SMS i den tråden, och jag antar att det beror på det.

2. Skywriter

Skywriter Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    142

MINA ENHETER

Det går inte att ha hur många sms som helst sparade. Till slut kommer det låsa sig.
    Delete old messages funkar bra för att ta bort äldre sms. Det kan dock ta lång tid om du har väldigt många.

Vill du spara smsen så finns det div backup-appar på Market.

3. Tobias Rydholm

Tobias Rydholm Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tack, ska testa om detta funkar. Vet du hur många SMS man kan ha innan det låser sig? Det måste i så fall vara ett begränsat antal per tråd, eftersom alla andra trådar jag har går att öppna. Och jag kan ta emot nya meddelanden också.

4. DreamHawk

DreamHawk Android Medlem

Mottagna gillanden:
    419
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7
    ROM:
    IOS11
    Telefon 2:
    Google Galaxy Nexus
    ROM:
    LineageOS
    I originalappen kan du ställa in Max antal, jag har inställt på 200 per konvo.
    Det brukar sega vid över 1000 per tråd. Tråkigt nog.