Kan inte SMS'a vid laddning

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Redhat, 10 dec 2010.

1. Redhat

Redhat Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Mina SMS som jag skickar när laddaren sitter i skickas inte. De skickas inte ens när jag dragit ur laddaren, utan de står bara i status "skickas" för alltid.
    Jag startade om mobilen men det hjälpte inte.

Drog ur laddaren och ja då gick det fint! Någon mer som har de problemen och kanske vet en lösning?

Kör original 2.2 senaste uppdateringen, laddaren är från Nokia.

2. grief

grief Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    85
    Telefon:
    Oneplus 3

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 3
    Telefon 2:
    Motorola Lumia 640 LTE
    Telefon 3:
    SGS3
    Platta:
    Sony Z3 Tablet Compact 611
    Platta 2:
    iPad 2 3G
    Laddaren är problemet.

Är du säker på att det är en helt äkta Nokialaddare? Har sett felet på flertalet telefoner med laddare från ex MTU. Skärmarna får helt spel och inget fungerar som det ska.

3. Redhat

Redhat Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Hej Greif! Du har rätt det var visst ingen Nokia-laddare utan en från Deltaco! (var visst billaddaren som var från Nokia)

Jag vet att skärmarna kan få spelet för först köpte jag en laddare som satte pekskärmen ur spel. Det berodde på för låg watt eller ampere eller nått sånt.
    Bytte laddaren mot en ny (250amp) från Deltaco och börjar nu bli ganska trött på dessa micro-USB-laddarna. D

et ska ju bli en EU-standard och då tycker man ju att alla micro-USD-laddare bör klara alla mobilerna som har den porten. Annars så var det ju bättre med att alla mobiler hade olika laddarutgångar för då visste man ju att om en kontakt passade så fungerade laddaren.

Har tyvärr inte kvar kvittot till laddaren men är tämligen sur på Euronics-personalen som sa att den bör fungera och tycker därmed att de bör ta tillbaka sk*ten. :ehm: