Kan inte stänga av telefonen *asg*

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av Gnubaver, 28 apr 2011.

1. Gnubaver

Gnubaver Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

Om jag väljer att Stänga av telefonen genom att hålla in Power Knappen och sen välja "Stäng av telefon" så slocknar den, men sen bootar den automatiskt igen, själva stäng av telefonen skulle lika gärna kunna heta "Starta om telefonen" det enda sättet jag kan stänga av telefonen är att tajma när den precis startar om och hålla in volym ner och powerbutton så jag kommer in i Clockwork Recovery för att sen välja power off i menyn. Någon som vet vad det kan bero på?

Ganska komiskt problem egentligen!

På tal om ingenting, jag har till skillnad från alla verkar det som, en helt otroligt bra batteritid den har dragit ungefär 10% på 12 timmar och då har jag skickat 10 sms, kollat nån youtube video, laddat ner lite apps från market och provat dom :D *Inget skämt*

MVH Johan

2. stantemo

stantemo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    84

MINA ENHETER

Ska vi byta telefon? Min stängs garanterat av efter 12h vare sig man vill det eller inte. Skitdålig batteritid mao.

Sent from my Frank phone.

3. inza

inza Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Det är en bugg!! Batteriet kommer gå från 90-0 på 5 min i viloläge sen :D Konstig bugg med omstarterna men jag skulle vilja ha det valet i avstängningsmenyn. Bättre att starta om än att döda allt med task killer.

4. Gnubaver

Gnubaver Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

Vi får väl se :D Jag har suttit nu i 3 timmar med den och den har nästan gått ner till hälften.

5. rbt

rbt Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

som sagt en bugg i batteridrivrutinen, att den funkar som i ditt fall är ju ok. min lur ligger mer åt att tro att den har så dåligt batteri att den börjar varna och stänga ner