Kan inte ta emot samtal

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av strombes, 31 maj 2011.

1. strombes

strombes Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan, har sökt runt lite på google och kollat i forumet men jag kunde inte hitta något. Hur som helst så har min telefon funkat hur bra som helt bortsett från att den hade en tysk produktkod, vilket har orsakat en del problem då jag försökt uppdatera den genom Kiss.

Hur som haver fick jag in gingerbread på den för en tid sedan och det hart gått bra. De senaste två dagarna har jag dock ej kunnat ringa/ta emot samtal/skicka sms eller ta emot sms. Detta är dock inte konstant utan verkar gå fram och tillbaka. Ibland kan jag exempelvis ringa men inte ta emot samtal eller vice versa, samma sak med SMS.

Undrar om det är någon annan som har haft liknande problem och vad man i sådana fall kan göra åt det? Min egen teori är att det blir något strul när den ska ansluta till nya basstationer eller liknande, verkar som att det funkar på vissa platser eller när jag stängt av och slagit på telefonen igen. Den har också börjat dra väldigt mycket batteri vilket jag sett att andra också har haft problem med i gingerbread.

Tack på förhand :)