Kan man spela in video i HD?

Diskussion i 'Nexus S - Allmänt' startad av zappa79, 26 dec 2010.

1. zappa79

zappa79 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    100

MINA ENHETER

Har kollat en del youtube recensioner om telefonen och i en recension så nämns det att man inte kan spela in video i HD! Är detta verkligen sant, eller har recensenten missat den inställningen?

Jag är intresserad av att införskaffa telefonen själv, men ingen HD inspelning samt avsaknad av minneskort plats får mig att tvivla!

jag har en SGS idag, och är egentligen väldigt nöjd med den, så finns det någon anledning att byta till Nexus S?

Finns det någon här som har bytt från SGS till NS? Om ja, vad tycker ni är bättre/sämre på denna enhet?

Tycket ni att ni gjorde rätt i att byta?

Ja många frågor på en gång, men vill gärna veta vad ni tycker!

2. leiden

leiden Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Jag har inte gjort det bytet men kan jämföra de tu utifrån deras yttre och jag måste säga att designen hos NS är betydligt fräckare än hos SGS. Ligger otroligt fint i handen. Vad det gäller HD-inspelning så har jag inte provat, är inte min kopp te och således ingen deal-breaker. Tycker att det inbyggda minnet på 16GB är fullt tillräckligt.

Är det värt ett byte? Förnuft och plånbok borde säga nej.

3. Miklan

Miklan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Nej, det går inte att spela in i "HD", i alla fall inte för tillfället. Men vad vi ser som HD filming i Android telefoner idag är inte riktig HD utan en uppskalad version.