Kan någon hjälpa ang 2.2 foryo

Diskussion i 'Blade' startad av syncmaster, 2 apr 2011.

1. syncmaster

syncmaster Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

jag har köpt mobilen från tele2 och använder tele2/comwiq simkortet och jag upptadera den till 2.2 från zte hemsidan där det var comviq och nu såg jag att dem släpper tele2 i slutet av april kommer den förstöras nu? bara för jag köpten den från tele2 och har comviq/tele2 simkort hoppas ni fatta vad jag mena och det funkade hellt perfekt inga problem för mig det enda var menyn som laggade lite allt annat funkar perfekt.

2. pete

pete Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    66

MINA ENHETER

Förstår inte riktigt vad du menar... trodde inte 2.2 uppdatering fanns tillgänglig via andra vägar än att skicka in telefonen? Alltid fått för mig att comviq och tele2 är i princip samma sak (comviq för kontantkort, tele2 för abb? har endast haft kontantkort via de själv, aldrig abb)

Om du nu har fått in 2.2 så tvivlar jag på att de olika 2.2 uppdateringarna som erbjuds officiellt har några större skillnader, förutom ev bloatware, så gissar på att du kan va nöjd med det du har.

3. syncmaster

syncmaster Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

jo jo dem fanns de kom utt idag här kan du få mer info http://www.ztesweden.se/Exego.aspx?p_id=327
    jag laddade ner denna >> Blade Froyo upgrade for COMVIQ customers