Kies 1.5.3.10093.82 dök upp nu när jag gick in och kollade ifall det hade kommit några nya uppdateringar för Kies. Kanske man kan våga hoppas lite på att det är för att froyo kommer snart.
Söker ni via uppdatera på kies? Jag har aldrig hittat en uppdatering den vägen, utan får avinstallera befintlig version och ladda hem den senaste från samsungs hemsida, som i regel dröjer flera dagar efter att de första lyckats hitta en uppdatering här.
Fick upp den nu jag också via kies.. Dock är det ju det vanliga felet att det inte gick att ansluta till internet >.<
För mig funkade uppdateringen klockrent - nonstop. Ett tips är att köra Kies som administratör (Vista/w7) och prova omstarta programmet om Kies inte hittar uppdateringen. Brandväggen/antispyware/säkerhetsprogram kan kanske störa uppdateringsprocessen.
Jag sökte via Kies uppdaterare, men visst, som vanligt får man klicka i försök igen sjuttielva gånger innan den kör klart.
Provade precis thunder updater och den stängs ner utan att hängas och tvångstängas! Verkar lovande för kies.
Körde oxå update-koll via Kies nyss, men fick svaret att jag redan kör senaste versionen. Jag har Kies 1.5.3.10093.31
testa hamra manuellt på uppdatera i Kies då så kanske den hoppar igång. För det verkar ju som flera får igång den, eller kolla ifall du har internet....
Funkar kalas nu. Tog bort lagfix för säkerhetsskull Uppdatera min firmware hopas på en liten froyo inc i morgon
Ja min installerade sig rätt bra efter ett tag men när jag kör igång kies så får jag Fatal Error och kies tvångstängs.. Bra samsung, bra