Hej, jag är en mycket, mycket nöjd ägare av en SGS II och den är verkligen det bästa just nu känns det som. Gick från HTC till Samsung dock och föredrar nog HTC Sens, men det är marginellt.
Iaf, nu när jag haft den några veckor så tänkte jag testa på Kies, jag laddar ner senaste från hemsidan + senaste AllShare och installerar utan problem. Men när jag ansluter mobilen med micro-USB så laddar den bara och till slut kommer det upp att det inte gick att ansluta. Det fungerar perfekt att ansluta som USB-lagring bara, men då kan man ju inte ta backup och ja synca på samma sätt som jag önskar.
Jag testade på min laptop och det fungerade. Avinstallerat och installerat om Kies av senaste versionen flera gånger om, testat med tre olika USB-sladdar ink. orginal, olika USB-portar (tagit ur där jag haft mus och tangentbord där jag vet att USB-porten fungerar mm.)
Vad kan det vara för fel? Jag har rootat den kan det ha med det att göra? Det behöver jag inte längre, utan det var för Titanium backup, isf hur får jag bort rooten? Eller är det något annat fel? Suttit hela natten och morgonen med det här, blir inte klok på det.
Dator: Intel i7 860 @ 3.8GHz | Noctua NH-U12P SE2 | Gigabyte GA-P55-UD6 | ATI HD5970 @ 860/1200 | 16GB RAM 1600MHz | Corsair HX 850W | Cooler Master ATCS 840 | Intel X25-M G2 160GB, 7TB HDD Lagring | Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty
Click to expand...