kina-mobil MP-i9600 typ Galaxy S5 look-a-like

Discussion in 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' started by turbo_alex, Oct 28, 2014.

1. turbo_alex

turbo_alex Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej.

Jag fick en mobil från Jukebux.se som välkomstpresent för 1 kr. Efter några månaders väntan (trodde helt ärligt att den aldrig skulle komma, att det var en scam) så damp den ner i brevlådan från Singapore idag. :D Förpackningen var märkt Smartphone "no brand" När jag öppnar kartongen är det en mobil som i de flesta avseennden ser ut som en Galaxy S5, men undantag för avsaknaden av märken för modell/märke. I menyn "om telefonen" (det fanns förövrigt såklart bara engelska att välja som menyspråk såklart) så står modellbetäckningen "MP-i9600" Den verkar hyffsad, lite seg och kanske mer plastig än "orginal-S5" , och har knappt några förinstallerade appar. Däremot så har den 16 gb inbyggt minne, och micro sd-kortplats, men bara edge, inte ens 3g, och bara 3mpx kamera.

Är det någon som har fått en likadan därifrån, eller köpt en likadan på nån tjingtjong-sida och har erfarenheter av dem, hur de är, specs osv? Har googlat men hittar väldigt lite...