Ja, du klarar dig. Du får väldigt mycket telefon för pengarna. Det får du och andra sidan av en SGS2 också, den är ju bättre, men du kan i princip göra allt med en blade som du kan på en SGS2.
Men det blir lite komplikationer, eftersom du vill att den skall flyta på samt kunna filma med den i bra kvalitet.
I 2.2 stock så flyter inte telefonen lika bra som om du lägger in 2.3, men du kan och andra sidan filma mycket bättre med 2.2 om du lägger in LG camera. Då kan du spela in videos i 480*800 via nämnd app, se länk:
(ändra till 480p i videon)
ZTE Blade / Orange San Francisco Test video 800 x 480 LG Camera - YouTube
I 2.3 så flyter telefonen mycket bättre, saker och ting fungerar allmänt bättre. Men LG camera verkar inte fungera på nyare versioner än 2.2, inte heller andra andra inspelnings appar, alltså att man kan ändra upplösningen, det fungerar inte av någon konstig anledning, så man kan inte filma så som det ser ut i youtube videon ovanför om du kör 2.3. Dom inspelnings appar jag provat så fungerar det helt enkelt inte att ändra upplösningen, videon fungerar inte, varför vet jag inte. Det är som att 2.3 inte stödjer detta.
Kanske ändras nu när 4.0 snart kommer, om någon fixar en 4.0 baserad ROM, eller om det officiellt släpps till blade, jag vet inte, men kan du leva med att det inte går att fixa filmkameran i 2.3 så ska du absolut köra på 2.3. Det är som dag och natt i skillnad om man använder 2.3, (både videoinspelning (dålig) och hur telefonen flyter (bra). Inte så att 2.2 är helt värdelös, men mig personligen tycker att det är rätt stor skillnad i prestanda och flyt.'
Edit: Alltså du kan ju fortfarande filma i 2.3, men det blir som om du filmar utan lg camera i 2.2.. D.v.s. helt värdelös.
Click to expand...