Problem: Klickande ljud övre delen av skärmen

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Turbotraktor, 5 jul 2012.

1. Turbotraktor

Turbotraktor Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Hej,

Jag har ett problem (?), nämligen att oavsett vart jag klickar på den övre halvan av skärmen, så låter det som om den sitter löst. Inget extremt högt ljud men klart hörbart. Ljudet kan beskrivas ungefär som om du skulle knacka lite lätt med nageln på skärmen. Det verkar som om det finns ett mellanrum mellan skärmen och det som ligger bakom. Det låter som mest i höjd med kameralinsen, blixten och högtalaren. Ska det vara så? Eftersom detta är min första smartphone så har jag ingen som helst aning utan vänder mig till er mer rutinerade användare.
    På den nedersta halvan av luren känns skärmen mer stum och hör endast fingertopparna som slår mot den, inget "extra" ljud. Telefonen och skärmen fungerar för övrigt helt felfritt, men störs lite av detta klickande ljud, känns nästan som om skärmen ger vika på den övre halvan. Har ej tappat telefonen eller våldsfört mig på den på något vis :cool: Någon som har samma eventuella problem, eller är jag bara onödigt nojig? Tacksam för svar.

2. cogli0ne

cogli0ne Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    129

MINA ENHETER

Var tvungen att testa.
    Inget när jag trycker/klickar normalt, men om jag knackar på skärmen så låter det mer på den övre halvan.

Inget jag lär bry mig om, brukar inte knacka på skärmen...

stefan78 gillar detta.