Klistra trådar i app-forumet?

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av kosmiq, 16 nov 2009.

?

Ska trådar klistras i applikationsforumet?

  1. Ja

    2 röst(er)
    66,7%
  2. Nej

    1 röst(er)
    33,3%
  3. Bra tanke, men...

    0 röst(er)
    0,0%
  1. kosmiq

    kosmiq Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2009
    Inlägg:
    647
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Jag har sett en del förfrågningar om att klistra t.ex. Gang Wars-tråden i app delen av forumet.

    Vad tycker ni medlemmar om detta? Klistra trådar för väldigt populära applikationer, de som diskuteras mycket och som även utvecklas av medlemmar här på forumet?
     
  2. Das Erdbeerkuchen

    Das Erdbeerkuchen Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2009
    Inlägg:
    1 040
    Mottagna gillanden:
    462

    MINA ENHETER

    Om de är populära, och många skriver i den så behöver den inte klistras, då är den ju högt uppe ändå.
    Däremot apps som utvecklas av medlemmar här tycker jag kan få lite promotion genom en klistring. Då det generar både bättre apps och fler besök (vilket förhoppningsvis gör utvecklaren sugen på att fortsätta).
     
  3. kosmiq

    kosmiq Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2009
    Inlägg:
    647
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Vi testar med klistrade trådar en sväng och ser vad folk tycker. Klistrar endast de som utvecklas av medlemmar här på forumet. I övrigt så får populära apps från annat håll klara sig själva så länge.

    Edit:
    Märkte nu när jag höll på att det lätt blir många klistrade trådar... Kanske sammanställa en klistrad tråd med appar som utvecklas här och på så sätt promota dessa? Krävs viss tanke-verksamhet här. Förslag på hur detta kan genomföras för att visa uppskattning för våra medlemmar som lägger ner tid, energi och kärlek på sina projekt mottages tacksamt!
     
    Last edited: 21 nov 2009