Problem: Knapparna på G2 bidrar till suddiga bilder...

Diskussion i 'G2 - Allmänt' startad av Santa, 4 okt 2014.

  1. Santa

    Santa Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 dec 2013
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Jag är liksom många missnöjd med kameran i G2. Men en annan sak som åtminstone jag stör mig på är att när man använder knappar på mobilen, och det gör jag ofta, är det lätt att fingret också drar över kameralinsen. När man väl får för sig att knäppa en bild så blir resultatet ofta lite "dimmigt" sannolikt pga att linsen blivit lite fet och därmed mer smutsig pga alla trevande fingrar under dagen. Lätt att säga att man inte ska peta med fingrarna på linsen, men åtminstone blir det lätt så för mig. Så jag såg gärna att knapparna hamnade någon annanstans...

    Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
     
  2. Nappandroid

    Nappandroid Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2011
    Inlägg:
    1 577
    Mottagna gillanden:
    106

    MINA ENHETER

    Jag använder sällan knapparna på min G2 faktiskt. Väcka skärmen genom double tap är ju grymt smidigt och ändra volym går utmärkt att göra när man rullar ner notifikationslisten :)
     
  3. Psykos

    Psykos Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    14 aug 2014
    Inlägg:
    416
    Mottagna gillanden:
    109

    MINA ENHETER

    Vad vill du diskutera? Det är så G2an är byggd, passar det inte dig kanske du borde byta telefon. Eller lära dig exakt vart knapparna sitter så du slipper kleta ned linsen.
     
  4. wargreymon

    wargreymon Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2012
    Inlägg:
    1 878
    Mottagna gillanden:
    530

    MINA ENHETER

    Trodde detta skulle vara ett problem, men har knappt haft problem med det. Tur nog är glaset jättelätt att göra rent och bara gnugga lite mot tröjan.
     
  5. Santa

    Santa Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 dec 2013
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Tack för din insiktsfulla och konstruktiva kommentar...

    Skickat från min LG-D802 via Tapatalk