Problem: Knappen på headset har slutat fungera.

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av Avalon, 15 jul 2012.

  1. Avalon

    Avalon Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 dec 2010
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Knappen på mitt headset har slutat att fungera sedan bag hade telefonen inne hos anovo för skärm byte. Vilket är lättast att klaga på att det gick sönder vid skärm bytet eller försöka få det fixat på garanti?

    Edit: headset fungerar perfekt på andra telefoner så det har bevisligen hänt något i telefonen.

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
    Last edited: 15 jul 2012
  2. Dunda

    Dunda Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2012
    Inlägg:
    172
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Givetvis så ska du ta kontakt med anovo.
     
  3. MatDiggy

    MatDiggy Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 apr 2011
    Inlägg:
    1 377
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Skriv ett mail eller ring till kundservice. Det ska man inte behöva ta. Jag hade en lur som varit hos Anovo, och som kom tillbaka utan att dom hade åtgärdat något. Skrev ett sakligt mail utan att ragea, men där jag ändå visade mitt missnöje. Fick visserligen skicka in den igen, men dom bad om ursäkt och åtgärdade felet iaf..