KÖP INGETING FRÅN Sleepwalk!

Diskussion i 'Skräp' startad av Kaiyan, 9 jun 2013.

1. Kaiyan

Kaiyan Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag är egentligen från loading.se men eftersom jag har sett att Sleepwalk (hans alias är PLayoid på loading.se) även finns här på siten så vill jag verkligen varna er från att köpa någonting från honom då han är en stor bedragare och lögnare!

Jag och en annan användare som heter foxxy har blivit lurade på ett varsitt ps3 för 800 kr!

Både jag och foxxy var ute efter en billig ps3 och skapade varsin en tråd och då kommer Sleepwalk eller playoid in i bilden och erbjuder foxxy att han skulle kunna få köpa hans ps3 för 800 inkl frakt och det blir tyst i foxxys tråd efter det så jag tänkte att den nu msåta vara såld väl?

Men jag frågar Sleepwalk/PLayoid om afären blev av och han svarar med att foxxy drog sig ur och att jag kudne få den, så jag skciade över pengar till honom (som han dessutom var superivrig på och fragade hela tiden när pengarna skulle komma) JAg väntar några dagar och får inget svar och dessutom har han inte loggat in på loading.se sen 31 maj.

Nu idag när foxy skriver på loading att han itne heller har fått sitt ps3 då fattar man ju att denna Sleepwalk eller playoid har ju bara suttit och ljugit!

Han avslutar sina pm med /***och skriver sedan att hans kontaktuppgifter är:

redan där tyckte jag att det var skumt så jag kollade lite på ratsit och såg det här:

så då tänkte jag att han kanske skämdes för sitt förnamn och tog df sitt mellannamn?

Här är hans bankkontonummer:

Kan man inte säga till polisen att dem kan kolla närmare upp på kontonummret och se om dem kan se 2 styckna överföringar på 800 kr?

Som bevis kan dem ju också se 800 kr dragna från vårt egna konto?

2. Facemeat

Facemeat Köttfejset Medlem

Mottagna gillanden:
    550
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Är det verkligen så smart att gå ut med hans uppgifter sådär?

Visst, han har blåst er, men det är väl inte speciellt smart att gå ut med hans uppgifter? ^^