Köpa Galaxy Nexus

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av hiitti, 30 aug 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. hiitti

hiitti Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Jag har äntligen kommit fram till att det är dax att köpa en GN, dock så ser jag inget självklart ställe att handla från! Igår låg den på 3490 kr hos siba, helt slut nu...

Några tips?

Butiker inom stockholm (el umeå) eller nätet.

Har också märkt att GN ligger under "utgående" hos vissa försäljare, ska man kanske vänta på nästa Nexus? :S

Last edited: 30 aug 2012
  2. Mrhoyt

Mrhoyt Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 484
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    jag hade faktiskt gärna bytt ut min nexus mot en acro s, är så trött på att ha små surfplattor i fickan.

3. hiitti

hiitti Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Jag känner också att GN är aningen stor. Men jag vill verkligen inte hamna i "kommer jag få x.y os?"... Har nu suttit snart ett år med Galaxy tab 8.9 som jag antog skulle få ics snabbt.

4. Mrhoyt

Mrhoyt Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 484
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    just därför är det så otroligt trist att "flaggskepp" likt s3 och One X är i storlekar närmare 5", det är fan löjligt.

5. John-Erik

John-Erik Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Har ju lite med vad som e inne. Tydligen stora skärmar över smärtgränsen. Nexus S kanske inte e så vass, men den e ju åtminstone mindre till skärmen och har vårdats bra med uppdateringar.

Annars verkar Sony leverera lite mindre modeller som kan slåss bland topptelefonerna.

till trådskaparen så har jag inget direkt förslag vart du kan köpa den. Men man ska väl välja en lite känd kedja som fått bra kritik om service. Egentligen hör man mest bara det dåliga. Men om tre personer klagar på exempelvis SIBA om service för en ett år gammal telefon e nog service rätt okej att lita på! Personligen hade jag köpt den begagnad. Hårdvaran är inte så vass, så med risk att bli bortskämd, vill iaf inte jag ha ett nytt mobilbegär strax efter att betalat dyrt för en telefon.

Vill också lägga till att surfplattor som haft 3.2 och blivit 4.0.4 e lite mer av en stjälpning på många modeller. Min modell blev okej. Visst, lite snyggare. Men 3.2 är en bra mjukvara till surfplattor. Iaf mer känd som batterisnålare

Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2

Last edited: 31 aug 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.