Köpa Galaxy S?

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av MaXmeOliver, 3 jul 2011.

1. MaXmeOliver

MaXmeOliver Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    136
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nothing Phone 1 (12/256)

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nothing Phone 1 (12/256)
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Watch 5 LTE (44 mm)
    Är ute efter en uppgradering från min ZTE Blade, och behöver inte toppprestanda men vore trevligt om man kunde spela lite fler spel. Kan få tag på en för 2000 beg.. Var säger ni, hänger den fortfarande med? Hur är det med utvecklarstödet?

2. josåatt

josåatt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    118

MINA ENHETER

Den hänger absolut med tycker jag. Har inte lyckats övertala mig själv att jag behöver SGS II.

Utvecklarstödet är fortfarande bra, det görs fortfarande mjukvaruuppdateringar från Samsung som putsas till av olika hemmafixare. CM7 och Miui släpper nya versioner hela tiden.

3. Torparn

Torparn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    126

MINA ENHETER

Köp en Galaxy S och du kommer ha en rolig telefon en lång tid framöver.Sen är det som Josåatt nämner,det finns sjukt mycket roliga program,appar samt rom:ar.Den är lätt att roota om man nu skulle vilja det,går nästan inta att bricka.Se bara till när du köper en att kolla om du har tre knapps kombon då den underlättar en hel del när man ska börja förändra sin telefon.

4. huheeje

huheeje Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Den är himla bra fortfarande, det enda är GPS:en som funkar tillfredställande vid exemplevis bilnavigering, men till uppgifter med större precistion duger den bara mycket mycket knappt.

5. IvanBoring

IvanBoring Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    146

MINA ENHETER

Sålde min SGS ganska nyligen och köpte en SGS 2. Kan i bland känna att man saknar allt kul som fanns att göra med SGS. Som nämnts innan med olika roms o.s.v.

Jag är definitivt inte besviken på tvåan men än så länge finns det inte lika mycket "godis" mata den med :cry:

Som tur är så har min dotter en SGS så när det kliar för mycket i fingrarna så brukar jag pilla på den i stället ;)

Last edited: 3 jul 2011