Köpte nyss nummer två från Spanien. Hittade den via global.ebay.com. Verkar gå att få billigare från Tyskland men jag orkar inte passa auktioner så jag slog till på en med "fast" pris och dessutom från samma säljare som jag köpte min första så jag vet att allt är ok.
Okey, jag var bara lite nyfiken jag trodde du hade brickat din lur eller något. tur att fallet inte var så.
Köpte en helt ny HTC Magic förra veckan från ebay.de faktiskt för 260 euro blev det ink frakt d.v.s. Dock så satt jag uppe o buda så det var inte någon fast pris. Nu väntar man spänt (den finns i Malmö, posten är lata som vanligt).
Drog du en fuling och bara budade och sen hoppades på det bästa att du skulle få den skickad till sverige, eller hade du kontakt med försäljaren innan? Jag tycker det känns lite vanskligt att buda på ebay.de eftersom det inte verkar som att alla är villiga att skicka till sverige. Jag har mailat på några som har kostat strax under 300€ på köp direkt, men jag har antingen inte fått svar eller så har jag fått ett negativt svar. Har visserligen inte gett mig ut på jaktstigen ordentligt ännu. Velar fortfarande lite...
Hehe, den är i Malmö atm (förhoppningsvis får jag den imorgon eller onsdag). Klart som korvspad att jag tog kontakt med säljaren innan jag budade, dessutom hade han redan skrivit till i beskrivningen att han skickar "World Wide". Men han var snabb i sina svar och rätt schysst, och med stor erfarenhet av ebay (medlem sen 03 med 99.99% positiv feedback). Så jag kollade runt lite innan jag slog till d.v.s.
Hehe, nä jag skulle ju inte våga göra en sån fuling heller. Har väl bara haft otur hittills med folk som är dåliga på att svara eller ge bra svar! Märkte att om man loggar in så får man ju upp vilka som på förhand har sagt att dem kan skicka till sverige, så det finns ändå endel man kan buda på. Får väl ta och ladda bössan snart på riktigt