Hej alla! Jag och en polare åker till kina i juli och undrar nu om någon av er har några bra köptips? Jag funderade på en iphone 4, antingen som leksak eller till försäljning senare, men så läste jag på idg att de kostar 19000 svenska där... Så, kom gärna med förslag på vad man kan hålla utkik efter, eller vad man ska akta sig för! Tack!
Akta dig för allt och var sjukt skeptisk , köp aldrig av dom som kommer fram till dig på gatan, har jag lärt mig på youtube
Hehe jo, jag kommer inte ragga mobiler på lokala gatu-marknaden direkt är lite sugen på HTC evo, men som jag förstår det så fungerar inte den i sverige?
Det va ju trist :/ Annars ser ju droid x rätt het ut! Eller någon annan high-end android, min magic börjar kännas rätt trött...
Äh det är helt värdelöst i Kina, jag var till peking och shanghai -08 det fanns mer mobiler hemma. Samma priser på kameror och sånt också. Det fanns ju massvis av kopior men det är ungefär samma kvalitet som demo-lurarna som finns i butikerna här. Det enda jag hittade som ännu inte hunnit till Sverige var Asus EEE, köpte den för att ha nåt att kolla alla dvd-filmerna med Kom nån månad senare till Sverige.
Tänk bara på att du kan bli stoppad i tullen på väg hem, då blir det inte billigt med skatter och sånt...