Ingen idé att vänta, det är en grym telefon. Anser att om du behöver en ny lur nu så köper du en nu, blir bara drygt att gå och vänta i flera månader.
Angående brusreduceringen så har även jag haft lite problem med att folk klagat på samtalskvaliteten, men det verkar ha blivit bättre sedan jag här om dagen rootade telefonen och stängde av brusreducering.
I övrigt är den mycket trevlig, snabb och problemfri, tar riktigt bra bilder, och batteriet varar utan problem dagen ut för min del. En kort vända med snabbladdaren löser annars problemet snabbt.
Ska sägas att även jag tyckte att den kändes väldigt stor när jag kikade på den i butik innan köp. Kändes dock trevligare att köpa 6P än 5X, för den bättre prestandan och metallkonstruktionen som jag gillade. Hoppades på att jag skulle vänja mig vid storleken, och det gjorde jag. Det märks att det är en stor telefon när man använder den, blir lite problematiskt att bara använda en hand, men det funkar, det också. Däremot har jag inga problem med att ha den i fickan, den är inte tjock nog att kännas klumpig där.

Click to expand...