Jag är sugen på att köpa en Note 10.1 med wifi + 3G. Men jag har inte så bra koll på Samsungs produktcykel. Kommer det en ny version av Note 10.1 med 3G inom en snar framtid eller är det ok att köpa nu?
Kan inte svara på när den nya kommer men jag har den med 4g. Det är exakt samma spec som 3g förutom att den har snabbare internetuppkoppling om man har 4g på. Min blev ett spontanköp och jag ångrar det inte en sekund. Den har ersatt min dator mer eller mindre. Det positiva om du nu köper denna modellen är att du kan ha android 4.1 vilket gör att du kan använda flash player på standardbrowsern. Den nya kommer att ha en nyare version av android vilket gör att flash player inte kommer att gå att använda. Själv tycker jag att det är viktigt att det ska fungera på en surfplatta. Du kommer inte ångra dig om du köper den. Batteritiden är suverän!
Har inte hört nåt om ny Note, verkar som dom satsar mer på tab. Jag är iaf supernöjd. Speciellt pennan imponerar.
Det verkar iaf inte finnas någon annan vettig tablet som har 3g och minneskort plats än note 10.1. N10 går fett bort pga dålig lagringsutrymme och ingen 3g. Letar man efter en bra 10" platta så tror jag note 10.1 is the way to go. Funderar på en själv nämligen Skickat från min MZ601 via Tapatalk 2
Samsung har väl sagt att den ska få uppdateringar i alla fall tom 5.0? Sen när de kommer är väl en annan sak Skickat från min HTC One med Tapatalk 4 Beta