Min batterilucka har fått en spricka, och nu har jag precis köpt en beg Note, och ska sälja min SGS, så det var ju typiskt att få en spricka JUST NU.
Jag vill inte betala en förmögenhet eller över 100 kr för att få tag på en ny, eftersom det ska löna sig vid försäljningen att ha en hel lucka, inte gå på jämnt ut.
Vad tror ni om detta:
http://www.ebay.co.uk/itm/Original-...772699?pt=PDA_Accessories&hash=item2eba296d1b
Säkert inte original på det sätt som vi tänker det (men "original utseende"), men brukar sådana kopior vara tillräckligt bra och ha bra passform? Rätt utseende på SGS:ns "prickmönster" t.ex.?
Var kan man annars få tag i en batterilucka? Det gör inget om den är begagnad men fin.
Jag köpte en vit Note, och det första jag ska göra, är att köpa en "trend ej original" batterilucka som jag kan skava på, så att jag har en blank felfri lucka när jag säljer (gillar ändå inte vit blank plastbasksida, däremot den vita framsidan älskar jag).
Hade jag tänkt på detta, så hade jag DIREKT köpt en "fuskbaklucka" till min SGS och skippat skyddet jag hade första året. Korkat att inte komma på det förrän nu...
Click to expand...