Köpa ny telefon

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av reggy, 4 apr 2019.

1. reggy

reggy Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google pixel 8 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google pixel 8 pro
    Har en s8+ nu som ska bytas ut vill inte ha samsung. kan inte bestämma mig vilken av xperia 1, p30 pro, oneplus 7 eller kommande nokia 9.1 eller vad den kommer heta. som är viktigt för mig snabba uppgraderingar och patchar samt en bra skärm.
    Kan ta bort bra skärm om man kan få en bra telefon.

2. donuts

donuts Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    236

MINA ENHETER

Väldigt olika typer av mobiler.
    Xperia 1 ska enligt sony vara ett stort kliv fram inom kamera några riktiga tester som bekräftat detta saknas. Man slipper scrolla på webbsidor ,då nästan allt syns i det långsmala formatet. Snapdragon 855 har en bra batterihantering så det mindre batteriet bör,Ändå ge hyfsad batteritid. Själv valde jag bort denna modell för jag tycker den blir för hög. Och att de flesta appar inte stödjer 21.9
    Huawei p30 pro har jag själv ,väldigt Bra batteritid, även kameran är jag väldigt nöjd med. Display har bra färger och kontrast men upplösning är lite sämre jämfört med samsung.

3. reggy

reggy Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google pixel 8 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google pixel 8 pro
    Tack för det.

donuts gillar detta.
  4. Ara

Ara Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    2 199

MINA ENHETER

OnePlus är helt klart bäst på uppdateringar och nya androidversioner efter Google själva, de är sällan särskilt långt efter Google. Det är den viktigaste anledningen till att jag väljer OnePlus.

Enligt rykten så kommer OnePlus 7 ha ett batteri på 4000 mAh och det låter ju trevligt. Vidare säger ryktena att den får en pop-up selfiekamera och därmed kommer hela framsidan att vara en skärm med minimal bezel och ingen notch eller hål. Andra rykten är att kamerorna på baksidan kommer att bestå av tre kameror och att fingeravtrycksläsaren i skärmen ska vara bättre än den tidigare. Jag tycker att uppgifterna låter trevliga.