Köpa och synka appar från dator till Android?

Diskussion i 'Allmänt' startad av Murloc, 10 dec 2011.

1. Murloc

Murloc Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan alla ni på Swedroid.

Jag har precis köpt min första Android (Samsung Galaxy Note) och har därför registrerat mig här nu när jag har slitit mig ur Apples grepp (mobilen jag byter ifrån är en Iphone 4).

Jag undrar hur man gör om man vill ladda ner appar via datorn och synka dem till telefonen. Finns det någon slags motsvarighet till Itunes som man kan använda Androids "appstore" genom och fär att sedan synka sin Android till programet eller hur funkar det?

Ursäkta min okunskap, den enda smartphone:en jag haft är min Iphone men tänkte prova något nytt. Tog en risk genom att byta utan att veta något om Android, men förhoppningsvis kan det mäta sig med iOS.

2. bombay

bombay Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    109

MINA ENHETER

3. Murloc

Murloc Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack, ser trevligt ut. Jag skulle gärna vilja köpa massa appar för 1kr styck på rean, men får meddelande om att ingen telefon är kopplad till mitt Google konto. Grejen är att min nya mobil inte kommer förrän nästa vecka, men jag vill ändå passa på och köpa saker på rean. Finns det något sätt att göra det på?

4. bombay

bombay Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    109

MINA ENHETER

Jag är inte helt säker, men om du har någon vän som kan logga in på ditt account på sin android så kanske det går?