Fråga: Köpa s3

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av E_n_T, 26 juni 2012.

1. E_n_T

E_n_T Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jag har en one x idag. Den har inte strulat mkt men den har börjat bli lite mer instabil sen min sambo lät den ta ett simborgarmärke i en kaffepöl på köksbordet. Går i funderingar över s3. Vill älska telefonen men blir orolig över buggarna som dyker upp. Jag antar att dem flesta är lika nöjda med sin s3 som jag varit med min hox. Vet inte riktigt om jag ska våga mig på den. Kommer ju framför allt kolla igenom den noggrant när jag packar upp den. Är det nån snäll person som har lite tips på vad man ska kika efter? Skärmen vet jag det varit problem med. Rosa aktiga och gulaktiga toner när den ska vara vit.

2. orcophant

orcophant Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    127

MINA ENHETER

Du kan vara lugn. Det är bara en bråkdel som har fel. de flestas telefoner funkar precis som de ska.
    Jag är supernöjd med min, och då jämför jag med min gamla S2 med custom-rom, som var galet bra. Är imponerad av hur bra stock-rom:en faktiskt är...även om jag såklart saknar vissa funktioner jag tidigare vant mig vid.

3. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2.596
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    vansinnigt svårt det där

Hade en Xperia S i mars, sålde och köpte One X som blev totalt såld på. Älskade den över allt annat

Nu sprack glaset på One X och jag köpte en S3. Jag är inte lika lyrisk över S3, men det beror på att One X satte ribban så otroligt högt.

S3 är bra, One X är bra. Men vilken som är bäst är, påstår jag, en smaksak.

Det jag direkt kan säga är att One X känns något mer premium med sense och unibody medans S3 helt klart vinner "flest timmar tänd skärm på en laddning"

4. hattori hanzo

hattori hanzo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32
    Telefon:
    Oneplus 6t

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 6t
    ROM:
    Orginal
    Platta:
    Nexus 7 (2 gen)
    Kan bara säga att för mig är s3 bättre, glonass, bättre batteritid, utbyggbart minne. Det e de stora delar som var viktiga för mig.

Sen tycker jag om tw, inget fel på sense men gillar tw mer.

5. Puppen

Puppen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER