Köpa Samsung Galaxy S6 på företaget

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av folke123, 17 mar 2016.

1. folke123

folke123 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Det är dags att uppgradera mobilen nu då min gamla S3:a sjunger på sista versen.

Har kollat runt lite och S6:an känns som den uppfyller alla mina behov och priset är inte så mycket högre än oneplust 2medans kostnaden för att gå upp till S7 verkar vara mer än det är värt. (Om det inte är någon annan mobil jag borde titta på, tipsa isåfall gärna!)

Har iaf tänkt köpa den på företaget så vill köpa den någonstans där det ingår moms så jag kan dra av den.

Däremot behöver jag inte telefonen imorgon så kan tänka mig att köpa den utomlands.

Så det jag undrar är, vart kan jag billigast köpa en Samsung Galaxy s6 med moms?

Tittade lite på de sidor som var i stickytråden, men de verkade inte billigare än i Sverige om ajg inte missat något?

Har hittat den som billigast för 4320 kr på Halebop

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 304
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 9 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Nej, så mycket billigare än 4300kr blir det nog inte. I alla fall inte om du köper inom EU. Du hittar möjligtvis billigare på eBay, men då blir det klurigt med momsen.

3. Travolta

Travolta Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    869
    Telefon:
    Google Pixel 5

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 5
    Platta:
    Nexus 9
    Köp i Sverige, ett par hundralappar billigare pris är det inte värt när/om något sedan börja strula.

bernard gillar detta.